Monday, July 19, 2010

Miley Ramona & Beezus Rolle!







Orginal:

From Variety: But studio co-topper Rothman had his own concerns. He refused to greenlight the movie for a dollar more than $15 million, and he wanted a star for one of the leads. Allen and the producers wanted the then largely unknown Selena Gomez for the role of Beezus, but Rothman had set his sights on Miley.

Her camp sought a $5 million payday for 25 days of work & when negotiations broke down, the project was again in jeopardy. 'We needed to have a way to get young girls all the way up into their teens excited about Ramona. You can make a movie for a low budget, but if no one has a burning desire to go and see it in the theater, it doesn't matter what the budget was. I wanted it to have a shot..

..commercially.' Gabler & the team caught a break when Selena began finding breakout success in her own right. The studio quickly struck a deal before her quote skyrocketed into the Miley sphere, and the project was back on the fast track. With his marketing team insistent the film could be sold to the audience of girls 6 to 12 years old.

Übersetzung:

Von Variety: Studio co-Topper Rothman hatte seine eigenen Sorgen. Er weigerte sich, den Film für einen Dollar mehr als GreenLight-$ 15.000.000, und er wollte einen Star für eine der Hauptrollen. Allen und die Produzenten wollten die damals noch weitgehend unbekannte Selena Gomez für die Rolle des Beezus, aber Rothman hatte sein Visier auf Miley gesetzt.

Ihr Lager suchte einen einen $ 5.000.000 Preisgeld für 25 Tage Arbeit & wenn die Verhandlungen scheiterten, wäre das Projekt erneut in Gefahr. Wir bräuchten einen Weg um junge Mädchen den ganzen Weg ins Teenageralter von Ramona zu zeigen.
,,Du kannst einen kleinen Budget haben aber wenn keiner den brennenden wunsch hat ins Kino zu gehen, spielt es keine Rolle was dein Budget war. Ich wollte das es etwas kommerzielles gibt."
Gabler und das Team nahmen eine Pause als Selene das Breakout- Erfolg mit eigenen Recht fand. Das Studio schlug schnell einen Deal vor das die Quoten in die Höhe gehen würd darauf zitierte Miley Kugel, dass das Projekt wieder auf der Überholspur ist. Mit seinem Marketing-Team des eindringliches Films konnte das Publikum der Mädchen von 6 bis 12 Jahre alt nur verkauft werden.


Quelle: oceanup.com
Freie übersetzung: Nana & Anesya @vanessaandmileynews.de.tv

Blog Archive